Je kan je vraag, opmerking, klacht laten weten in een gesprek, via telefoon, brief of mail.

Zo gaan wij hier verder mee om:

Je bespreekt dit best eerst met de betrokken CLB-medewerker. Deze kan uitleg en duiding verschaffen.

Ben je niet verder geholpen, dan kun je contact opnemen met de coördinator. Zij kent de medewerkers en de scholen het beste.

Nog niet tevreden ? Neem dan contact op met de directeur van het CLB.

Kom je na overleg met de directeur van het CLB niet tot een oplossing of de klacht gaat over de directeur van het CLB, dan kun je een officiële klacht indienen bij de voorzitter van het inrichtend bestuur p/a De Zwaan 28, 2930 Brasschaat, die de klacht voorlegt aan een interne klachtencommissie.

Indien na het doorlopen van de interne beroepsprocedure één van de beide partijen niet instemt met de bevindingen en de voorstellen, wordt verwezen naar de gewone burgerlijke rechtbank.

Ben je een leerling en zit je ergens mee?

CLB voor leerlingen